teman setia

Sunday 26 February 2012

maafkan ku..!

hanya satu ku pinta. peluang dari dirimu. walau ku tahu yang diri ini sering berlaku tidak adil kepadamu.
apakan daya. aku manusia biasa. yang tidak tahu menilai kaca dan permata. aku telah mempersiakan kehadiranmu. :( 

namun izinkan aku kembali untuk menyembuhkan semula kelukaan itu. izinkanlah diri ini menebus semula
kesalahan diri ini yang telah mengundang kedukaan dalam hari-harimu. sungguh aku tidak mampu mengawal
ego diri ini. namun jika ditakdirkan pintu hatimu terbuka untuk menerima semula diri ini, sungguh aku
berjanji untuk tidak mengabaikan mu lagi. aku berjanji akan hadir di suka dan duka mu.
akan ku tawarkan diri ini untuk didampingi di setiap malam mu, agar bulan nian indah
dipandang dari sebarang sudut.




No comments:

Post a Comment